Pomoč

  • SPLOŠNO O TVIN SHRAMBI
    • Kaj je TViN Shramba?

      TViN Shramba je storitev internetne multimedijske shrambe, ki uporabnikom storitev Telekoma Slovenije omogoča:

      • - Shranjevanje / ogled videoposnetkov, glasbe, fotografij in drugih dokumentov v enoten prostor v oblaku, pri čemer so vaše vsebine varno shranjene na strežnikih v Sloveniji.
      • - Brezplačen prenos podatkov, ki jih ustvarite s predvajanjem vsebin (filmov, glasbe) in prenašanjem in sinhronizacijo datotek v TViN Shrambi prek mobilnega omrežja Telekoma Slovenije.
      • - Dostop do storitve prek računalnika, tablice, mobitela in televizorja (BOX-a).
      • - Slovenski uporabniški vmesnik, ki omogoča, da se pri prenosu datotek različnih formatov predvajanje datoteke prilagodi napravi.
      • - Varen prenos datotek med različnimi napravami.
      • - Skupinsko delo na deljenih mapah in deljenje datotek s prijatelji prek javne povezave, e-pošte, Facebooka ali Twitterja.
      • - Vsaka datoteka, ki jo shranite v vašo TViN shrambo, se samodejno shrani tudi na vseh vaših napravah (računalnik, mobitel, tablica, BOX), na katerih imate nameščeno aplikacijo TViN Shramba oziroma TViN. Na napravah (razen na računalniku) se nahajajo samo navidezne datoteke oz. povezave do datotek v TViN Shrambi, ki ne zasedajo pomnilnika naprav.

      Količina prostora v TViN Shrambi je odvisna od izbranega paketa TViN Shrambe (podrobnosti v sklopu ZARAČUNAVANJE).


      Vaše videoposnetke, glasbo, fotografije in dokumente lahko varno prenašate med napravami kjerkoli in kadarkoli, pa nikoli ne izgubite sledi za zadnjo verzijo. Vsaka datoteka, ki jo shranite v vašo TViN Shrambo, se samodejno shrani v internetni Shrambi in na vseh vaših računalnikih, kjer imate nameščeno namizno aplikacijo TViN Shramba. Na mobitelih in tablicah z nameščeno mobilno aplikacijo TViN Shramba, na spletni strani TViN Shramba, ter na TV-ju prek vašega BOX-a se nahajajo navidezne datoteke oz. povezave do datotek v internetni shrambi in ne zasedajo pomnilnika na vaših napravah.

    • Kaj potrebujem za uporabo storitve TViN Shramba?

      Kreirate si uporabniški račun TViN Shramba (podrobnosti o kreiranju uporabniškega računa TViN Shramba v sklopu UPORABNIŠKI RAČUN TVIN SHRAMBA). Za dostop do storitve TViN Shramba uporabite uporabniško ime (e-pošta) in geslo uporabniškega računa Moj Telekom (podrobnosti o uporabniškem računu Moj Telekom na spletni strani https://moj.telekom.si/prijava). Potrebujete še računalnik z nameščeno aplikacijo TViN Shramba, tablico ali mobitel z nameščenimi aplikacijami TViN (storitev se nahaja pod zavihkom TViN Shramba), ter TV in BOX.

    • Kakšne so sistemske zahteve za uporabo storitve TViN Shramba?

      Minimalne strojne zahteve za uporabo TViN Shramba aplikacije za računalnik:

      • - 512 MB RAM
      • - Količina prostih kapacitet na disku vašega računalnika mora biti enaka oz. večja kot so velikosti datotek v vaši TViN Shrambi

      Zahteve za Windows aplikacijo za računalnik:

      • - Windows XP
      • - Windows 7 (ali novejši)

      Zahteve za OS X-aplikacijo za računalnik:

      • - OSX 10.6 (ali novejši)

      Zahteve za brskalnik pri uporabi spletne storitve TViN Shramba:

      • - Internet Explorer 8 (ali novejši)
      • - Google Chrome
      • - Safari 5 (ali novejši)
      • - Firefox

      Zahteve za mobilne aplikacije:

      • - Android 4.0 (ali novejši)
      • - iOS 7.0 (ali novejši)
      • - Windows Phone 8 in 8.1
    • Kaj omogoča TViN Shramba?

      TViN Shramba omogoča ogled vaših videoposnetkov, glasbe, fotografij in drugih dokumentov, ki jih imate shranjene v TViN Shrambi. Vsaka datoteka, ki jo shranite v svojo TViN Shrambo, se samodejno shrani v internetni Shrambi in na vseh vaših računalnikih, kjer imate nameščeno namizno aplikacijo TViN Shramba. Na mobitelih in tablicah z nameščeno mobilno aplikacijo TViN Shramba, na spletni strani TViN Shramba in na TV-ju oz. BOX-u se nahajajo navidezne datoteke oz. povezave do datotek v internetni Shrambi in ne zasedajo pomnilnika na vaših napravah. V primeru, da označite datoteko kot vedno dostopno, se bo datoteka tudi dejansko naložila na vaše mobilne naprave in bo na vaših mobitelih in tablicah vedno dostopna, četudi internetne povezave ne bo na voljo.

      TViN Shramba omogoča tudi deljenje vaših datotek s prijatelji. Na ta način lahko pričnete ustvarjati mrežo s sodelavci, sošolci, prijatelji, znanci, ki bi želeli prebrati ali pregledati vsebine v vaši TViN Shrambi. TViN Shramba je primerna za skupinske projekte, za izmenjavo fotografij in podobno.

    • Kako sinhroniziram datoteke med mojimi napravami?

      Na računalnik/e si naložite namizno aplikacijo TViN Shramba, na druge naprave (mobitel, tablica) pa mobilno aplikacijo TViN Shramba in se prijavite z uporabniškim imenom in geslom, ki ga uporabljate za uporabniški račun Moj Telekom. Datoteka, ki jo boste dodali v svojo mapo v TViN Shrambi, se bo samodejno sinhronizirala na vse vaše naprave.

    • Ali so kakšne omejitve pri shranjevanju datotek v TViN Shrambo glede števila, velikosti in formata?

      V TViN Shrambo lahko naložite poljubno število datotek, poljubne velikosti in tipa. Edina omejitev je velikost prostora, ki ga imate na voljo v okviru izbranega paketa storitve TViN Shramba.

    • Kaj so mape?

      V spletni, mobilni in namizni aplikaciji TViN Shramba lahko poljubno kreirate mape in podmape. Osnovna mapa v namizni aplikaciji TViN Shramba se imenuje TViN Shramba.

  • UPORABA NA SPLETU
    • Ali lahko dostopam do storitve TViN Shrambe prek spleta?

      Spletna aplikacija TViN Shramba se nahaja na spletni strani tvin.si. Prek spletne aplikacije lahko dostopate do svojih datotek, jih pregledujete, delite s prijatelji, ne morete pa jih urejati kot na svojem računalniku, kjer imate na voljo orodja za urejanje datotek. Za popolno uporabniško izkušnjo si naloži namizno aplikacijo TViN Shramba za računalnik in aplikacijo TViN Shramba za mobitel ali tablico.

    • Katera orodja za delo z datotekami imam na voljo?

      Na voljo so naslednja orodja: Prenesi na računalnik, Nastavi kot vedno dostopno, Deli s prijatelji /s povezavo, Preimenuj, Premakni, Izbriši, Kopiraj in Zgodovina sprememb, ki vam omogočajo celovito upravljanje in popoln nadzor nad datotekami in mapami v TViN Shrambi. Te lahko prenašate na svoj računalnik, preimenujete, kopirate, premikate in brišete.

    • Na kakšen način je možno deliti mape in/ali datoteke?

      DELI MAPO S PRIJATELJI
      Svoje TViN Shramba mape lahko dodelite v skupno rabo prijatelju, ki je uporabnik TViN Shrambe. Poiščite mapo, ki jo želite deliti, kliknite gumb Deli, nato izberite Deli mapo s prijatelji in vpišite-naslov prijatelja, ki je uporabnik TViN shrambe. Ko prijatelj v svojem TViN Shramba računu v sklopu Čakalnica sprejme vaše vabilo, bo lahko dostopal do vaših datotek v deljeni mapi. Datoteke bo lahko pregledoval, urejal in tudi izbrisal. S svojimi prijatelji oz. uporabniki TViN Shrambe lahko delite le mape. Če želite deliti datoteko, nastavite deljenje na nadrejeni mapi (oz. mapi, v kateri se nahaja datoteka). Seznam deljenih map lahko spremljate v sklopu Za prijatelje.

      USTVARI POVEZAVO DO MAPE/DATOTEKE
      Svoje TViN Shramba datoteke lahko delite tudi s prijateljem, za katerega želite, da vsebino deljene mape ali datoteke le gleda, ne pa tudi spreminja, in sicer z javno povezavo. Do mape/datoteke bodo lahko dostopali vsi, ki bodo na kakršenkoli način prejeli to povezavo (tako uporabniki TViN Shrambe kot tisti, ki to niso). Poiščite mapo/datoteko, ki jo želite deliti, kliknite gumb Deli, nato izberiteKopiraj povezavo do datoteke/mape. Povezavo lahko pošljete po e-pošti ali objavite na Facebooku ali Twitterju. Seznam map/datotek, ki imajo dodeljeno javno povezavo, lahko spremljate v sklopu Povezave.

      DELI MAPO S PRIJATELJI USTVARI POVEZAVO DO MAPE/DATOTEKE
      Kaj lahko delim? mape mape in datoteke
      Kdo lahko dostopa? uporabnik TViN Shrambe,ki potrdi oziroma sprejme povabilo za ogled deljene mape vsi, ki na kakršenkoli način prejmejo povezavo
      Pravice urejanja, brisanja dovoljeno urejanje in brisanje dovoljeno urejanje in brisanje dovoljen le ogled
      Časovno omejeno na voljo, dokler lastnik mape ne izbriše deljene mape ali ne odstrani uporabnika na voljo, dokler lastnik mape/datoteke ne izbriše povezave, mape/datoteke ali za določen čas (24 ur), če tako opredeli lastnik mape/datoteke
      Kaj lahko spremljam? V sklopu Za prijatelje V sklopu Povezave
    • Ali lahko delim mape/ datoteke s prijatelji, ki niso uporabniki TViN Shrambe?

      Svoje TViN Shramba mape in/ali datoteke lahko delite tudi s prijatelji, ki niso uporabniki TViN Shrambe,in sicer jih lahko delite le z javno povezavo. Prijatelji, ki niso uporabniki TViN Shrambe, datotek, ki so jih prejeli z javno povezavo, ne bodo mogli urejati ali brisati.

    • Koliko časa je na voljo javna povezava do deljene datoteke?

      Javna povezava do vaše mape/datoteke bo na voljo, dokler te mape/datoteke ne premaknete na drugo lokacijo, prekinete povezavo ali mapo/datoteko izbrišete. Lahko pa pri vzpostavitvi javne povezave označite, da bo povezava na voljo 24 ur, po izteku tega časa pa vaša mapa/datoteka ne bo več dostopna.

    • Kaj pomenijo oznake na mapah/datotekah?

      Pri vsaki mapi/datoteki je označen status deljenja. Statusi deljenja so:

      • P – mapa, dostopna le meni
      • F – označuje, da mapo/datoteko delim s prijatelji, številka zraven pa označuje, s kolikšnim številom prijateljev jo delim (npr. F5)
      • J – označuje, da je datoteka javna
      • OD - označuje, da datoteko z mano deli eden izmed prijateljev, poleg oznake se izpiše tudi ime prijatelja
    • Kaj je Čakalnica in kaj se tam nahaja?

      V sklopu Čakalnica vas čakajo povabila prijateljev, ki želijo z vami deliti svoje mape. S potrditvijo gumba Sprejmi se bo prijateljeva mapa prenesla tudi v vašo TViN Shrambo. Vsebina tako deljene mape se ne bo prištevala v vašo kvoto, ki jo imate na voljo v vaši TViN shrambi v okviru izbranega paketa TViN Shramba.

    • Kaj se zgodi, če prekinem deljenje na mapi, do katere že dostopajo moji prijatelji?

      Če prekinete deljenje na mapi, v katero so povabljeni vaši prijatelji (lastnik mape ste vi), se tako deljena mapa premakne v koš vaših prijateljev. Vaša mapa (mapa lastnika) ostane nedotaknjena. Če jo prijatelj iz svojega koša povrne, ta mapa postane njegova zasebna mapa.

    • Kaj se zgodi, če prijatelj, ki je povabljen v mapo, deljenje prekine?

      Če prijatelj prekine deljenje oz. izstopi iz deljene mape (lastnik mape ste vi), se ta mapa premakne v njegov koš. Mapa lastnika ostane nedotaknjena. Če jo vaš prijatelj iz koša povrne, ta mapa postane njegova zasebna mapa.

    • Kaj se zgodi s pravicami deljenja, če deljeno mapo izbrišem?

      Če deljeno mapo izbrišete (lastnik mape ste vi), se izbrisana mapa premakne v vaš koš in v koš vašega prijatelja. Če jo iz koša povrnete vi (vaš prijatelj), ta mapa postane vaša (njegova) zasebna mapa. Vse spremembe na dokumentih v vaši mapi (njegovi) mapi se ne odražajo več na njegovih (vaših) datotekah. Povezava deljenja se izgubi.

    • Kaj se zgodi s pravicami deljenja, če deljeno mapo izbriše prijatelj?

      Če deljeno mapo izbriše prijatelj (lastnik mape ste vi), se izbrisana mapa premakne v koš vašega prijatelja. Mapa lastnika ostane nedotaknjena. Če prijatelj izbrisano mapo iz koša povrne, ta mapa postane njegova zasebna mapa. Vse spremembe na dokumentih v njegovi mapi se ne odražajo več na vaših datotekah. Povezava deljenja se izgubi.

    • Kaj se zgodi z datotekami znotraj deljene mape, če jih izbriše lastnik mape?

      Če datoteke znotraj deljene mape izbrišete (lastnik mape ste vi), se izbrisane datoteke premaknejo v vaš koš in v koš vašega prijatelja. Če jih vi ali prijatelj povrneta iz koša, se datoteke ponovno pojavijo v deljeni mapi.

    • Kaj se zgodi z datotekami znotraj deljene mape, če jih izbriše prijatelj, ki je povabljen v mapo?

      Če datoteke znotraj deljene mape izbriše prijatelj (lastnik mape ste vi), se izbrisane datoteke premaknejo v vaš koš in v koš vašega prijatelja. Če jih vi ali prijatelj povrneta iz koša, se datoteke ponovno pojavijo v deljeni mapi.

    • Kaj je koš in kaj se v njem nahaja?

      Ko datoteko ali mapo izbrišete, se ta premakne v koš. V košu se datoteke in mape hranijo 30 dni, v tem času jih lahko iz koša povrnete (na ta način povrnjene datoteke/mape se povrnejo na svojo predhodno pozicijo pred izbrisom) ali trajno izbrišete. Datoteke/mape, ki so v košu več kot 30 dni, se samodejno trajno izbrišejo. Vsebina koša ne zaseda kvote zakupljenih količin, ki jo imate na voljo v okviru določenega paketa TViN Shrambe, zato pridobite prostor, ko izbrišete datoteko, ne pa tudi, ko izpraznite koš.
      Če vaš prijatelj izbriše mapo, do katere imate dostop tudi vi, se ta pojavi v vašem košu, o čemer prejmete obvestilo po e-pošti. V roku 30 dni jo lahko iz koša povrnete, po izteku tega roka se mapa trajno izbriše.

    • Kako dostopam do map/datotek svojih prijateljev, uporabnikov TViN Shrambe?

      Seznam map, v katere so vas povabili vaši prijatelji, se nahajajo v sklopu Od prijateljev. V sklopu Čakalnica vas čakajo vabila vaših prijateljev za dostop do njihovih map. Ko vabilo prijatelja potrdite, pridobite pravice urejanja in brisanja datotek v tej mapi, hkrati pa se ta mapa prikaže v sklopu Od prijateljev.

    • Ali se količina podatkov v mapi prijatelja, ki jota deli z mano, šteje v kvoto zakupljenih količin mojega paketa TViN Shramba?

      Ne, količina podatkov v posamezni mapi se šteje v kvoto zakupljenih količin le lastniku mape.

    • Ali lahko dostopam do starejših verzij datotek?

      Določene datoteke (dokumenti xls, ppt, doc, …) se v TViN Shrambi arhivirajo. V orodni vrstici Zgodovina sprememb lahko vidite do 10 prejšnjih verzij datotek in količino prostora, ki ga zasedajo starejše verzije. Vsako starejšo verzijo datoteke lahko povrnete v zadnjo verzijo ali pa si jo prenesete na računalnik, lahko pa vse starejše verzije datotek trajno izbrišete in s tem pridobite prostor.

    • Kaj pomeni, da je datoteka v spletni aplikaciji vedno dostopna?

      Mapa ali datoteka, ki jo v spletni aplikaciji označite z zvezdico(ali po kliku na gumb Orodje izberete orodno vrstico Nastavi kot vedno dostopno), se bo prenesla na vse vašemobilne naprave (mobitel intablico), ko boste naslednjič odprli mobilno aplikacijo TViN Shramba (če boste imeli aktivno internetno povezavo). Na ta način bomapa/datoteka poleg svoje originalnerazličice, shranjene oblaku, dobila kopije še na vašihmobilnih napravah, kjer bo tudi zasedala prostor v pomnilniku naprave. Vsaka sprememba na tako označenih mapah ali datotekah se bo samodejno sinhronizirala v TViN Shrambo oz. ponovno prenesla na vse naprave. Po končanem prenosu na mobilne naprave bo taka datoteka vedno dostopna, četudi internetne povezave kasneje ne bo na voljo.

      Vsaka datoteka, ki jo shranite v svojo TViN Shrambo, se samodejno shrani v oblak in na vseh vaših računalnikih, kjer imate nameščeno namizno aplikacijo TViN Shramba, ne glede na to, ali je v spletni ali mobilni aplikaciji označena z zvezdico.V primeru, da datoteka v spletni ali mobilni aplikaciji ni označena z zvezdico, se na mobitelih in tablicah z nameščenomobilno aplikacijo TViN Shramba nahajajo le navidezne datoteke oz. povezave do datotek v oblaku in ne zasedajo vašega pomnilnika na napravah.

  • UPORABA NA RAČUNALNIKU
    • Uporaba na računalniku

      V svojo TViN shrambo lahko povežete poljubno število računalnikov (Windows ali OSX). Prenesite namestitveno datoteko namizne aplikacije TViN Shramba, sledite postopku ter se prijavite v TViN shrambo z uporabniškim imenom in geslom, ki ju uporabljate za uporabniški račun Moj Telekom. Ko namestitenamizno aplikacijo TViN Shramba na vaš računalnik, se vse datoteke in mape vaše TViN Shrambe samodejno sinhronizirajo in namestijo navaš računalnik, do njih pa lahko dostopate kar prek namizja v okviru mape TViN Shramba. Če želite dodati datoteke v TViN Shrambo, jih preprosto kopirate ali prenesete v mapo TViN Shramba, od koder se bodo prenesle/sinhronizirale v TViN Shrambo (pogoj za sinhronizacijo je aktivna internetna povezava).

    • Kaj se zgodi z datoteko, ki jo spremenim, če nimam internetne povezave?

      atoteke, ki jih odložite v mapo TViN Shramba (mapa z imenom TViN Shramba se pojavi na namizju vašega računalnika po namestitvi namizne aplikacije TViN Shramba), se ob vsaki spremembi samodejno sinhronizirajo v vašo TViN Shrambo. V primeru odsotnosti internetne povezave si aplikacija TViN Shramba zabeleži vse spremembe, sinhronizacija vaših datotek z vsemi spremembami pa se izvrši ob vnovični vzpostavitvi internetne povezave.

    • Na katere računalnike lahko naložim aplikacijo TViN Shramba?

      Aplikacijo TViN Shramba lahko naložite na računalnik z operacijskim sistemom Windows in OS X. Na računalnik z operacijskim sistemom Linux aplikacije TViN Shramba ne morete namestiti.

    • Kako zagotovim, da se zadnje različice datotek vedno sinhronizirajo v TViN Shrambo?

      Če niste spreminjali privzetih nastavitev, da se namizna aplikacija TViN Shramba samodejno zažene ob zagonu računalnika; za samodejno sinhronizacijo zadnjih različic datotek v TViN Shrambo zadostuje, da računalnik povežete v internetno omrežje.

    • Kako vem, da namizna aplikacija TViN Shramba spremembe na datotekah sinhronizira v oblak?

      Možna so tri stanja namizne aplikacije, ki so predstavljena z ustrezno ikono v orodni vrstici računalnika in sicer:

      - internetna povezava je vzpostavljena, vendar se sinhronizacija ne vrši
      - internetna povezava je vzpostavljena in sinhronizacija aktivno poteka,
      - internetna povezava je prekinjena/sinhronizacija je ustavljena.

      Privzeto nastavitev, da se aplikacija samodejno zažene ob zagonu računalnika, lahko vedno spremenitev meniju aplikacije TViN Shramba, ki ga odprete z desnim klikom na ikono aplikacije TViN Shramba v orodni vrstici. Samodejno sinhronizacijo datotek lahko prekinete v meniju z izbiro vrstic Ustavi sinhronizacijo ali Izhod.

    • Koliko prostora na disku računalnika potrebujem, da sinhronizacija datotek poteka nemoteno?

      Vsebina datotek na računalniku in v internetni shrambi se medsebojno nenehno (oz. ob vsaki spremembi datotek)samodejno sinhronizira. Datoteke so na ta način prisotne tako v oblaku kot fizično na vašem računalniku. Za nemoteno sinhronizacijo potrebujetena računalniku vsaj toliko prostora, kot ga imate v okviru izbranega paketa TViN Shramba. V primeru, da imate na računalniku manj prostora, kot ga imate v TViN Shrambi, sinhronizacija ne bo delovala. Za ponovno delovanje sinhronizacije sprostite ustrezno količino prostora na računalniku.

  • UPORABA NA MOBITELU IN TABLICI
    • Kaj je mobilna aplikacija TViN Shramba?

      Mobilna aplikacija TViN Shramba se nahaja v mobilni aplikaciji TViN in je prilagojena tako mobitelom kot tablicam (z OS Android, iOS in WP) ter omogoča pregledovanje, nalaganje vaših videoposnetkov, glasbe, fotografij in ostalih datotek v vaši TViN Shrambi ter sinhronizacijo vaših datotek na vseh vaših napravah, ki so povezane v oblak.

    • Ali lahko sinhroniziram datoteke v TViN Shrambo tudi prek mobilne podatkovne povezave?

      Da. Svoje datoteke lahko sinhronizirate prek mobilnih podatkovnih povezav (3G - UMTS, LTE/4G). Prenos podatkov, ki jih ustvarite v TViN Shrambi s predvajanjem multimedijskih vsebin, prenašanjem in sinhronizacijo datotek prek mobilnega omrežja Telekoma Slovenije, se obračunava po tarifi naročniškega ali predplačniškega paketa uporabnika. Uporabnikom, ki v naročniškem paketu nimate vključenih količin za prenos podatkov, predlagamo dodatni zakup storitev Mobilni Internet.

    • Ali mobilna aplikacija TViN Shramba omogoča enake funkcije kot spletna aplikacija TViN Shramba?

      Mobilna aplikacija omogoča podobno uporabniško izkušnjo kot spletna aplikacija, razen deljenja vaših datotek, spremembe paketa TViN Shramba ter spremembe imena uporabnika TViN Shramba računa, ki jih lahko upravljate le prek spletne aplikacije. Samo prek mobilne aplikacije pa lahko izberete samodejno sinhronizacijo tudi prek mobilnega omrežja ter samodejno nalaganje slik z mobitela v TViN Shrambo.

    • Za katere mobilne naprave obstaja aplikacija TViN Shramba?

      Mobilno aplikacijo TViN Shramba lahko namestite na mobilne naprave z OS Android, iOS in WP.

    • Kaj pomeni, da je datoteka v mobilni aplikaciji vedno dostopna?

      Ko mapo ali datoteko v mobilni aplikaciji označite z zvezdico (Nastavi kot vedno dostopno), se bo ta prenesla na vse vaše mobilne naprave. Vsaka sprememba na tako označenih mapah ali datotekah se ob vzpostavitvi internetne povezave samodejno sinhronizira v oblak oz. ponovno prenese na vse mobilne naprave. V primeru, da je datoteka oz. sprememba na datoteki večja od 30 MB, bo sistem potreboval vašo potrditev, preden se sinhronizacija izvrši.
      Mape in datoteke, označene z zvezdico (Vedno dostopne), bodo na vašem mobitelu in/ali tablici vedno dostopne, četudi ni na voljo internetne povezave.

  • ZARAČUNAVANJE
    • Koliko stane storitev TViN Shramba?

      Na voljo so naslednji paketi:

      TViN Shramba paketi Prostor v oblaku Cena paketa/mesec
      (v EUR z DDV)
      TViN Shramba S 5 GB 0
      TViN Shramba M 20 GB 2
      TViN Shramba L 50 GB 3
      TViN Shramba TS 10 GB 0
      Samsung Tablet S Gift 100 GB 0

      Uporabniki oz. naročniki storitev Telekoma Slovenije, ki so naročniki storitev Mobitel (ne velja za naročnike SOS paket, Enotni paket in Telemetrija) in/ali storitev SiOL, imajo na voljo brezplačen paket S, ki vključuje 5 GB prostora v oblaku. Uporabniki paketa TViN Shramba M in TViN Shramba L pridobijo dodatnih 5 GB iz paketa TViN Shramba S.

      Storitev TViN Shramba bo obračunana na mesečnem računu storitev Telekoma Slovenije sorazmerno z datumom vklopa/izklopa storitve TViN Shramba.

    • Ali je uporaba aplikacij TViN Shramba brezplačna ali se prenos podatkov zaračuna?

      Od 24. septembra 2015 dalje se prenos podatkov pri uporabi storitev TViN in TViN Shramba odšteva od zakupljenih količin podatkov oziroma se obračunava po tarifi naročniškega ali predplačniškega paketa uporabnika. Uporabnikom, ki v naročniškem paketu nimate vključenih količin za prenos podatkov, predlagamo dodatni zakup storitev Mobilni Internet.

    • Ali lahko spremenim naročeni paket TViN Shramba?

      Izbrani paket za storitev TViN Shramba lahko brezplačno spremenite kadarkoli (največ 1-krat dnevno). Konec meseca se obračuna naročnina, ki zajema vsoto naročnin glede na sorazmerno uporabo določenega paketa v preteklem mesecu.

    • Ali lahko TViN Shrambo uporabljam v tujini?

      Lahko. Prenos podatkov prek mobilnega omrežja tujega operaterja se zaračunava po Ceniku gostovanja v tujini. Pri prenašanju velike količine podatkov v omrežju tujega operaterja lahko nastanejo visoki stroški, zato svetujemo previdnost pri uporabi. V tujini priporočamo uporabo omrežja Wi-Fi.

  • VARNOST
    • Kako varna je uporabaTViN Shrambe?

      Prenos podatkov pri uporabi TViN Shrambe je zelo varen. Vsa komunikacija med strežniki in uporabniki se vrši prek protokola SSL oz. TLS, s čimer je onemogočeno prestrezanje podatkov med prenosom vnezaščitenem javnem brezžičnem omrežju. Za šifriranje shranjenih podatkov se uporablja simetrični blokovni algoritem AES-CBC z dolžino ključa 265 bitov (AES je mednarodni standard, ki ga uporabljajo predvsem vojska in vladne službe po svetu in ki zagotavlja visoko varnost), s SHA 1-zgoščevalno funkcijo in RSA-mehanizmom izmenjave ključev.

    • Kako je poskrbljeno za moje podatke v TViN Shrambi? Ali obstaja možnost, da se moji podatki izgubijo oz. izbrišejo?

      Za vaše podatke je poskrbljeno v skladu z najnovejšimi tehničnimi in tehnološkimi možnostmi Telekoma Slovenije, kar vključuje trikratno varnostno kopiranje podatkov. Strežniki se nahajajo v klimatiziranih, varovanih prostorih z nadomestnimi električnimi in internetnimi viri, s čimer je zagotovljena 99,98 % dosegljivost. Za podrobnejša pojasnila preberite Prodajno ponudbo storitve TViN Shramba (v nadaljevanju: prodajna ponudba ali prodajna ponudba storitve).

    • Kolikšna je možnost, da moji podatki pridejo v roke nepooblaščenim osebam?

      Vaši podatki niso dosegljivi nepooblaščenim osebam. Vaših datotek Telekom Slovenije ne preverja ali kako drugače posega v njihovo vsebino. V primeru prijave kršitve avtorskih pravic ali pogojev prodajne ponudbe ima Telekom Slovenije pravico odstraniti javno povezavo z vaših datotek, če je ta vzpostavljena in vam prepovedati nadaljnjo uporabo storitve. Za vsebino vaših datotek ste odgovorni sami v skladu s pogoji prodajne ponudbe. V primeru kršitev pogojev prodajne ponudbe si Telekom Slovenije pridržuje pravico preprečiti nadaljnjo uporabo storitve.

    • Ali lahko kdorkoli drug razen mene bere/pregleduje datoteke?

      Nihče drug nima pravice vpogleda v vaše datoteke, razen uporabniki, ki jim vpogled v datoteke omogočite sami. Pred nepooblaščenim dostopom do vaših datotek ste dolžni sami zaščiti dostop do vašega računalnika in drugih naprav, ki imajo nameščene aplikacije TViN Shramba.

    • Se datoteke pregleduje, če vsebujejo avtorsko zaščitene vsebine?

      Vsebine vaših datotek Telekom Slovenije ne preverja ali kako drugače posega vanje, ste pa v skladu s pogoji prodajne ponudbe pri uporabi storitve dolžni spoštovati avtorske pravice.

    • Kako se lahko dodatno zavarujem pred zlorabami?

      Sam ste odgovorni za vse aktivnosti v okviru vašega računa TViN Shramba, zato skrbno varujte gesla, s katerimi dostopate do svojega računa. V primeru dostopa do spletne aplikacije TViN Shramba prek tujega računalnika pa ne pozabite na odjavo po končani uporabi.

  • UPORABNIŠKI RAČUN TVIN SHRAMBA
    • Kako se prijavim v TViN Shrambo?

      Za prijavo v TViN Shrambo uporabite geslo in e-naslov, ki ju uporabljate za Moj Telekom. Če Mojega Telekoma še ne uporabljate, si ustvarite svoj profil na Moj Telekom.

    • Kako spremenim geslo uporabniškega računa TViN Shramba?

      Za dostop do vaše TViN Shrambe uporabite geslo vašega računa Moj Telekom. Če želite geslo spremeniti, ga spremeni v okviru računa Moj Telekom. Spremenjeno geslo bo veljalo tudi za dostop do vašega uporabniškega računa TViN Shramba.

    • Kako prekinem mesečno naročnino na dodatek TViN Shramba?

      Mesečno naročnino na dodatek TViN Shramba lahko prekinete na spletni strani https://tvin.si/ v sklopu Nastavitve. Po kliku na gumb IZKLJUČI SHRAMBO in potrditvi gumba IZKLJUČI boste prekinili mesečno naročnino na dodatek TViN Shramba. Z izklopom TViN Shrambe bodo vaše datoteke v oblaku prisotne še 7 dni. V primeru, da si boste v tem času ponovno ustvarili račun TViN Shramba z izbiro paketa TViN Shramba v spletni aplikaciji TViN, se bodo te datoteke pojavile v vaši mapi TViN Shramba, sicer se trajno izbrišejo. Datoteke, ki jih imate na računalniku v mapi TViN Shramba, se z izklopom TViN Shrambe ne izbrišejo. Izbrišejo se šele z odstranitvijo namizne aplikacije TViN Shramba z vašega računalnika. Če datoteke na računalniku želite obdržati, jih pred odstranitvijo namizne aplikacije TViN Shramba premaknite v drugo mapo na vašem računalniku.

    • Kako spremenim paket TViN Shramba?

      V primeru, da želite spremeniti paket TViN Shramba, na spletni strani https://tvin.si/shramba v sklopu Nastavitve potrdite gumb SPREMENI ali na spletni strani https://tvin.si potrdite povezavo Naročanje in sledite postopku. V primeru, da želite paket spremeniti iz večjega v manjšega, npr. iz L v M (ali iz M v S), pri čemer količina vaših podatkov presega dovoljene količine nižjega paketa, morate najprej izbrisati oz. sprostiti prostor, da se lahko izvede prehod na nižji ali brezplačni paket.

    • Kaj omogoča sklop Nastavitve?

      V nastavitvah prek spletne aplikacije TViN Shramba lahko v sklopu Uporabniški podatki preverite uporabniško ime vašega računa Moj Telekom, spremenite paket TViN Shrambaali ime in priimek, ki sta vidna uporabnikom, s katerimi delite datoteke. V okviru sklopa Prostor lahko preverite zasedenost prostora in tipe datotek, ki jih imate v oblaku.
      V mobilni aplikaciji TViN Shramba lahko zgoraj omenjene nastavitve le pregledujete, lahko pa izberete samodejno sinhronizacijo tudi prek mobilnega omrežja ter samodejno nalaganje slik iz mobitela v TViN Shrambo.

    • Ali so kašne omejitve pri dostopu do brezplačnega paketa?

      Uporabnikom brezplačnega paketa S naročniško razmerje samodejno preneha po dveh letih neuporabe storitve. Za neuporabo se šteje, da se uporabnik v obdobju dveh let ni prijavil v storitev TViN Shramba. V primeru, da naročniško razmerje za dodatno storitev TViN Shramba preneha, se trajno izbrišejo vse uporabnikove datoteke, razen datotek, ki jih ima na računalniku. Za ponovno uporabo TViN Shrambe si mora uporabnik ponovno ustvariti račun TViN Shramba ter naročiti paket TViN Shramba.

VODIČ PO TViN SHRAMBI

Aplikacija za mobilne naprave

Naj bo televizija z vami vedno in povsod – na napravo Android si naložite mobilno aplikacijo TViN.

NALOŽI APLIKACIJO:

Namizna aplikacija TViN Shramba: